Tuesday, May 3, 2016

OTAI 4

1 May

OTAI 4, Sg Buaya, Selangor
Rasanya 80% ahli StrangeMTB terbabit dengan OTAI4
ada yang kayuh...
dan ramai juga yang jadi Marshall,
bantu penganjur,  Team Sg Buaya 


Mana dorang niii... janjinya tunggu kat sini..




Mazlan... jom lah kita gi dulu..














Hj Khairi... aku Aku dah takyah berhenti CP...
Aku ada bekalan air sendiri..
Kira hari ni nak desup je lah!!..





Mana lagi yang lain ni..




Hj Rusli...
Sikai hang tu... bagi laa harga elok cikit..
Kita kira jadi je lah!!..




Wae!!.. kalau tak larat..
aku bagi anak aku je sambung kayuh!!..





Teman siap dah..




... jom ikut teman..
teman tahu jalan yang mudah!!..




Ni yang dikatakan...
"Kurang tapak tangan.... sikal ku tadahkan"




Kena buat baik dengan Marshall.. nanti dapat air lebih!!..





Hairil!!... 
kalau aku slow.. jangan segan segan.. 
tolak je aku..




Laa.. bila nak start ni... 
lambat.. lambat nanti perut aku meragam pulak....



Ai!!.. kejap je dah sampai!!..




Dah laa tu... 
kayuh kejap kejap je dah lah!!..
Kayuh lama lama penat.. 




Sekarang ni apa cita...
Kita nak makan sini kee.. 
korang nak ikut aku gi makan sup kambing?!!




Sup kambing ya...



Aaapa!!
Sup kambin!!..



I follow je..



Kat mana...




Sup kambing ke... kambing panggang..
Emmm...



Aku... Follow je..




Tak boleh sebut KAMBING...
cencitip.. 
Terus mengembek je..




Jap laa aku layan kambing panggang dulu..
aku pun nak gak rasa sup kambing!!..




Emm... best gak ni..



Saya vegetarian.. 




Aaapa!..





Emmm tak jadi lah..
kesian kan Lee.. vegetarian..





Ai yaa... 
lasib baik..
Kalau tak.....  saya pun eemmmbekkkk.. 
badan pun suta berpelo..
Tq kawan kawan.. 


Team Championship point setakat ni..



Gambar-gambar ihsan ahli-ahli yang kayuh..


janji Kayuh!!..

No comments: