Friday, August 12, 2016

Puncak Getah Trail Stage 2

 Ingatkan nak racun kengkawan...
Layan Puncak Getah Trail..
Rupanya termakan racun sendiri.. kik kik kik...
Tak leh tahan... sok gila

Hari ni 3 rider yang berkelapangan nak luahkan perasaan..


 
Mana Cik Amat niii...
dah dekat sejam nunggu kat atas ni..
Takkan slow sangat..
Ni misti kes makan kambing banyak sangat masa musim raya..



 
Tunggu laa kejap..
dah habis giar aku tukar.. tak gak boleh naik...
Terpaksa pakai GIAR TOLAK...




Pergh!!.. ni baru puncak of the puncak...




Lambat sangat... 
aku layan dulu lah..




Ambik kau... ni lagi puncak.. 
dah sampai penghujung jalan..




Ko rasa kalau aku layan je downhill kat celah ni.. ok tak?!




Aaaah!!... layan je lah!!.. 
Jom!!..




Ko layan situ...
aku nak layan kat sini je..



Ok Hairil...
Laluan banyak.. pilih je..




OMG!!... Tingginya!
gila tempat ni.. 




Oooo downhill  yang best-best korang layan...
bab tolak sikal... pikul sikal.. 
korang serah kat  aku.. ya!..



Cepat Cik Amat.. 
layan downhill yang ni pulak.. 




KING.. ko jangan laju sangat...
jangan tinggalkan Cik Amat jauh sangat..
Nanti sesat pulak dia dalam utan ni...




Cepat Cik Amat!!!...
jangan sampai sesat pulak...
nanti tak pasal-pasal masuk berita...



Kalau nengokkan gambo... PERGH!!..
macam rider Red Bull yang lompat dari gunung kegunung...
Bila ada gambar macam ni laa penyedap hati..
Bukan nak nunjuk-nunjuk.. tapi hanya sekadar pembakar semangat..




 
Punyalah nak gambo tu nampak menarik.... siap baring-baring..
janji boleh bako semangat kengkawan..
Tapi pada hakikatnya...
cu klik video ni..



video
Kik kik kik...
Dah macam Tarzan terlepas..
Janji gambo chun!!.. 






Kata orang...
biar ramai kawan....  jangan ramai lawan..
Rezeki jangan ditolak...





Kak... alang-alang bagi tu...
bagi lah kami sebungkus..





Wah.. nampak sangat dah lama tak layan perasaan kat sini...
Dam pun dah siap..





Adooooi!!..
silap lah.. patut mintak 2 bungkus...
Kalau makan langsat kat air terjun..
manisnya lain macam cikit..



video



Janji Kayuh!!..


No comments: