Wednesday, July 11, 2012

Jw

Kali ni rider-rider StrangeMTB layan Jamboree Jw

Kita ni nak kayuh kemana?.. kalau semua dah mengadap sesama sendiri..
Pelik jugak ni..


... kayuh basikal kejap. Balik nanti saya singgah pasar!!





Wah!!.. bertuah rasa hari ni. Dapat bergambar dengan PRO SUPER STAR.
Aku memang minat sangat dia ni, kenal ke.. tak?
Ini lah Eman Manan PRO SUPER STAR kita..


Hoi!!.. itu bukan Eman Manan... itu Irma Manan...
Eman Manan tu pelakun lah!!..




Paku dulang, paku serpih.
Mengata orang, awak yang lebih!!
Alah!! silap sikit aje.. tak sengaja takpe!!
Bukan Eman atau Irma Manan...
Tapi dialah Anuar Manan. Rider Malaysia.
Yang engkau tu dah macam sarong nangka kenapa?!!


Laa bila nak start ni... kaki dah lengoh berdiri, bukan lengoh kayuh!!


Tak sempat nak kayuh dah tolak..


Hari ni rasa macam nak menang.. aje!!


Jangan pandang belakang!!


Biaq pi depa nak laju... hari ni aku bateri kurang. Kayuh santai aje lah!!..


Dua kona aje lagi bang!! dah dekat nak sampai!!


Kayuh saya tak pandai.. kalau tolak, saya champion!!


Tak tahu lah!! Semalam timbang 9 kilo aje..
Hari ni dah macam 90 kilo!!


Eh.. kenapa tolak pun tak nak gerak ni?!!..


Kena siram ridernya dulu, sebabnya ridernya, belum mandi lagi...


Frust aku.. PRO janji nak saing dengan aku. Nak buat one.. two.. finish
Dia dapat one.. aku dapat two hundred


Nampak ni.. walaupun minggu lepas kena rescue..
Hari ni dapat No 90.. Top 10%...


Alaaa. sayang..sayang.. dah setahun tak mandi ya?!!


PRO GHOST.. & PRO ORBEA


Alhamdulillah.. hari ni tak kena rescue



Zul demam pulak hari ni... apa lagi. kayuh santai aje lah..


Bila dah terpaksa!! korek pakai OKLEY pun sedap!!


Jomlah kita gi rumah Shah, makan kambing! aku dah lapar..


Bahri kita bedal dulu, sementara dorang belum sampai..


Tunaikan hajat Shah, Aqiqah anak beliau
http://bbqkambing.blogspot.com/



Nak jadikan story. Kereta KING kena langar pulak
kat Flat Seri Perak, Bandar Baru Sentul 



Budak ni lah yang melangar...
Boleh dia kata "Terlelap" masa naik moto...
Kurang alasan betul!!..

Video.. tunggu hari Jumaat.

Gambar-gambar ihsan ..
BOSS, KING, CD & Mahmud.
TQ..

No comments: