Tuesday, December 23, 2014

MISI

Ahad 21.12.2014 
Strange Weekend Ride
MISI Pertama
" Bukit Duku"

Emmm tak puas lah kayuh lah semalam. jom layan lagi!


Kalau semalam kita kayuh sampai awan,
hari ni kita layan bukit duku..



Kalau setakat bukit duku, boleh juga aku bernafas... 
dah biasa layan kat sini..



Bang! bila nak berbuah pokok durian ni..




Nak jadikan story hari ni ada 
FREE 
medical check up kat tempat kami
Kalau ko suruh aku kayuh 12 kali bukit dagu pun aku sanggup..
tapi bila nampak MICI,  automatic kepala aku sakit!



Hai MICI
takkan nak kena pakai calculator, nak kira blood pressure saya..




Relex  encik!!
jangan panic... dah macam pakai produc KU PUTIH laa pulak!!
Pucat! 




Panjang, ko baik gi check..
aku rasa ko bukan darah tinggi..
ko ni banyak darah!!



Alah Hasnun... takda apa-apa..
Ko tengok aku... sampai pakai calculator nak kira darah aku..



Nasib bail ride!.. ada bantu laa jugak






MISI kedua
adalah 
"MISI Nazri"


Nazri dah sampai tahap Xtream kronik...
dimana ada kayuhan... disitu ada Nazri
Boleh dikatakan tiap-tiap minggu..
Tak kiralah, jamboree ke...
Fun ride ke...
Janji dia dapat kayuh, pakai JC StrangeMTB.
dah cukup membangakan,.



Sampai terpaksa selfy sebab takda kawan yang nak ambil gambo dia...
Tahniah Nazri, 2015 kami akan sertai anda..
Pee Weet!



Janji Kayuh!!..



No comments: