Monday, September 12, 2011

Kayuhan Pecah Lemang

 Ni dah mengalahkan lampu moto!! Terang sangat..


Apa cita ni... Rawang Perdana tak hantar wakil ke?!!


Rawang Perdana tak hantar wakil.. aku terpaksa last lah!!


Ni bukan nak pecah lemang aje ni,
siap dengan pecah ketupat, lontong, rendang..  kira semua sekali lah..


Itu lah.. 
Hang kayuh dua bulan sekali. Bukanya hang tu slow.. depa dah laju..


Panjang ni haa ular melintas..
Kalau tak.. dah lama saya sayur Hj!!


Roselan, mangsa pertama.. Nasib baik ada rescue car.


Ni macam ada yang mengikut aje ni... 
Masa nak mula kayuh ada baca doa kayuh tak?!!


Kita curah petrol dulu.. lepas tu kita bakar macam lemang, 
misti OK.


Sakit sangat ke pakcik?... sampai terkencing!!


Tahulah hari raya.. tak kan nak kayuh pakai jubah KING!!



Botak!! hang pun dah laju nu!!


Aku ni bukan apa... laju tu nombor dua..
Janji jangan abang Hasbullah sayur aku, cukup!.
 Nak jaga KEMALUAN oooi!!


Yu la pasal aku jadi rescue car aje..


Kami nak kayuh... Kat surau ada majlis, tak kan nak tinggai.. na nya..


Kalau dah pakai jacket kalis peluru macam ni... sapa lagi?!!!
Amir Marshall lah!!


Aku lapar.. tunggu engkau orang lambat sangat..
Ingat senang ke jadi rescue car..


Orang lain yang kayuh... orang lain yang lapar?!!


Hallo.. dorang kayuh.. 
aku kayuh jugak!! kayuh ke kedai mamak.


Roselan... jangan ikut petua aku ni.. 
Power stick + tea O ais + 1000 plus.
Ni namanya power salah satu!!
Kalau tak Power, Pitam!


Cara... gaya.... rambut raya!!


No comments: