Tuesday, December 20, 2011

Bomoh Besrah!!


Rosli.. agak-agak engkau dapat No berapa hari ni?...


Jom.. Zul dah tak sabar tu..




Hallo!! betul ke Race hari ni... takde orang pun!!


Aku kat tempat START... tak sampai 20 orang pun..


Amator 198


Laa padan lah takde orang lagi.. baru pukul 6.30 pagi..
Kat sini matahari bangun cepat!!


CD.. kenapa kaki aku mengeletar ni..


Ride muila...



Memandangkan masa ride hujan lebat.. tak sempat ambil gambar..
tahu.. tahu dah sampai aje..


Ni lah suami I.. bila pakai macam ni nampak handsom laa pulak...
Kalau tak... nampak Aroy.. (Boroy)


Lepas ni nak ride kat mana.. dah ketageh!!



Hari ni laku pulak kedai basuh kereta.. selalunya takde orang. Musim hujan!!




Abah!! kita nak mandi laut!!



Oh my son!!


Yes.. berjaya sayur BOSS!!


Mula-mula tadi.. dia kat belakang aku aje..
Lepas tu hilang..


Aku tak kisah!.. janji pernah potong BOSS.. The..he..he..


Tak berpeloh lah... air pun tak habis..


Oooo padan lah laju... pakai minyak kuda...


Mana abah ni... orang lain semua dah sampai...


Emmm tahun ni takde menang kat mana-mana pun,
kena buat sesuatu ni..


Lambatnya sampai bang!!


Aku tak puas hati... diorang ni main bomoh!!
Aku sesat sampai Kuala Terengganu.. Nasib baik ada penyu tolong...


Ambil gambar.. salah sorang ni, bomohkan aku!!



Mana ada BOSS!!! awak tak ikut saya pun..
Awak tak baca bismillah kut..



Hadiah khas...
Sesat sampai Kuala Terengganu..



Gambar-gambar ihsan
BOSS, KING & Mahmud

No comments: