Monday, September 3, 2012

Whoels


Ziarah  Che Mat
Assalammualaikum Ooooo.... assalammualaikum!



Eh ada orang ke.. takde?!!



Badan, ada... kepalanya takde!!



Eee...w Ina Mazlan pun datang.. 



Amboi!!.. Athirah, nampak angun lah.. apa rahsia?!!



Jemputlah makan. Saya bukan pembantu... saya cuma membantu!



Eeee bag tangan Nasrul pun ada..



Rumah kat mana?!!




Ni barulah santai-santai..



Sesekali dapat sembang-sembang macam ni, eeeee... bestnya.. Macam dah lama kenal aje



Selamat hari raya Che Mat!!



Panjang.. kata nak pergi Kota Bharu!!.. Tak jadi ke?!!



Mula-mula tu @$#!%$#% lepas tu.. &^^$#@$
he he he kelakar!!...



Saya ni bukan apa.. nengok orang masak ni.. saya pun nak buat.
Nengok orang buat tu.. nak buat.
Payah-payah na.. buat semua ajelah! Korang jangan tak datang lak!! nanya aku!



Rumah saya jauh... kena naik komuter..



Aku nak bawak balik. Tadi bini aku pesan..
Kalau makan ingat-ingatkan I ...



Abang Razak nanti buat makan apa?!! 
Apa kata kalau bakar sate..POWER!!..



Kalau nak ziarah rumah korang.. daftar aje ngan Che Mat.
Rumah aku malam esok, datanh ya!..



Rumah aku dah!!.. lepas ni rumah korang laa pulak!..



Kalau ikut kan panas aku ni... aku terjun aje dalam kolam ni...




Aku tak penin... orang rumah aku yang penin...



Kumpulan nasyid veteran, KOPIAH



Lauk baru. 
Tak tahulah siapa yang lauk!!



Ok... aku balik dulu. Nak pergi NSK..



Balik dulu ya.. Sedap-sedap sembang dah ajak balik..
Kalau dorang tu... sampai subuh pun takpe... nyampah!!



Nanti jemputlah datang rumah saya.. 



Laa jangnlah balik dulu.. awak tu dahlah datang lambat!!



Assalammualaikum... handsome nampak!!..



Bahri, kalau nak kayuh laju. Kurangkan pakai kain. Nanti labuh!!



Ok Bang, lepas raya ni ikut saya training. 
Kita kayuh kat Rawang Perdana aje. dapat average 25-30 kmh ok laa tu!!..



Zahrin hang mai lambat pun takpe.. janji mai!



Sampai jugak CD..



Kata orang biar lambat, asalkan sampai..



Rosli.. Bhari.. janganlah balik dulu.. temankan aku..




No comments: