Saturday, April 25, 2015

Jamboree Batu Arang

Jamboree Batu Arang..
Dekat je, jiran tertanga..

Dari 34 rider yang mendaftar
31 rider dapat meluangkan masa

Antara jamboree yang ditunggu-tunggu oleh Team Maulana
Ramai rider-rider harapan Team Maulana turun padang
Dengan harapan dapat mengurangkan jarak point dengan
Team Royal Stallion yang jauh dihadapan..

BOSS, tu chip Team Siput..
Lepas Cp 1 kita himpit je dia biar dia masuk longkang..



Stallion... mu tunggu... 
Maulana sudah mari...



Azli sorang je... senang lah kerja kita.



BOSS!, midfield saya jaga..
saya tapau dorang ni semua!! 



Saya swipper!. 
Saya akan tentukan takda Team Maulana yang last..



Ok Mizy, kitanya kerja senang je..
Tinggalkan dorang ni semua!



Hari ni Team Maulana punya!



Apa lagi... cabut!!


The Return of Mahmud...


Alah... Team Maulana..
Ingat kita ni takda kaki ke?!!


Hari ni kena training..
Minggu depan 3X10..  



Hidup Team Stallion!!


BOSS Maulana.. dah goyang!



BOSS!.. hang jangan goyang..


Ya lah BOSS.. nanti kami goyang jugak..


Waaa abang! you mayak kuat lah..
Tunggu laa kita minum dulu..


KING nak kena dengan aku ni...
Semalam bukan main lagi, nak kayuh sama lah..
nak kepit BOSS laa..
penyudahnya.
Batang hidung pun tak nampak..


Persiapan 3X10 StrangeMTB Speed Race..
31 rider ambil bahagian 
Jamboree Batu Arang..


Championship Point selepas Jamboree Batu Arang.
walaupun Team Maulana menang,
tapi diberi saingan hebat dari 
Team Siput Lightning & Team Stallion...










No comments: