Sunday, November 6, 2016

Meriahnya...

Hari ni kengkawan (jiran) nak gak layan perasaan...
Tak berjanji pun...
Tup tup ada je kat puncak getah..


Tak leh tahan... 
semalam Hairil share gambo...
dok atas awan... aku pun nak jugak...
(Rizal Sg Choh)



Saya baru beli sikal, mlm tadi...
Ari ni dorang ajak ujian dada....
Ingatkan gi berenang...
Ini rupanya... Hadooooiii...


Lain macam je Fat Bike ni...
Ni misti pakai pingan tambah.. 46 gigi..



Abang!!..  tolong!!.. 
tolong kata ni bukit yang last..




Itu laa saya punya kawan...
Semalam dia kata ini bukit lendah saja...
Tapi kenapa saya rasa jantung saya macam nak pacah!!..




Nama pun Mountain Bike..
Misti laa kena naik mountain..
kik kik kik...






Semalam... tak lepas...
Tayar berselut...
Ari ni.. 2 lap.. balas dendam



Ni Ong...
Sikal dia masuk sepital.. 
kena antar sepital Taiwan. Jumpa pakar katanya..
Ari ni layan sikal besi je..
"Tak boleh tahan maaa..
tengok lu olang kayuh!!.."



Korang kalau nak tahu...
Aku kalau kayuh Bukit Kuari... paling tera pun 3 lap je
Ong ni kalau kayuh kat Bukit Kuari...
15 - 20 lap.. baru dia puas kayuh...




Kalau lamai macam ini...
saya pindah kayuh kat sini laa..
sini angin sujuk.. boleh kayuh lebih..




Nak lalu kat sini yang seram sikit..




Jom naik atas sikit je lagi...




Jom!!.. test trail...
semalam dorang sudah bikin



Laluan belum berapa siap lagi..
kita pikul je lah...



Lagi mau tolak ka...
waa ini Team memang Strange..



Ok.. dah sampai puncak of the puncak..




Kita ambil gambar bukti dulu...
lepas ni kita layan downhill sampai air terjun



Ok... jom gi mandiii..




Pelahan sikit Oi!!..
karang ada yang ikut short cut..
Terbang je ke bawah..



Aya... 
layan saja laaa..


Jom...



Jangan bagi itu uncle lali...



Wa lai looo...



Tak beragak dorang ni...



Janji Kayuh!!..


No comments: