Tuesday, March 1, 2011

Race Day JemburiKU Part III



Major... apasal hari ni penat sangat ni...


Pakcik, yang ni pun tak habis lagi..



Wakil dari Team Cannondale..



Kalau kat rumah tak makan ni...
air kosong dengan pisang!



Laku jugak meniaga hari ni...



Ni sit post sapa pulak ni...



Relex kejap, nak kejar Nik.. jauh sangat.



Mula-mula saya zup belah sana, lepas tu saya zap belah sini. Ha.. macam tu lah Hj.



Saja nak buat tanda, JemburiKU.



Takda buku cerita yang mengatakan arnab menang bila lumba dengan kura-kura..



Oooo korang nak lumba ya... karang aku ambil MTB aku kat rumah, baru tau!











Laa. dah sampai Serendah!







Bukan penat.. lapar.



Betul kata orang. Nak seribu daya, taknak seribu daleh..
Hari ni memang nak sayur Giar 10 (Hasbullah)
Yes, berjaya..



Panas..........



Berapa banyak bukit lagi ni........



Layan aje lah.... kehendak hati...







Macam salah strategi aje..








Eh.. kenapa kabur aje nampak jalan ni....



Penatlah, penat dengar celoteh orang..



Tak boleh jadi ni, Kamal. Kita kena buat sesuatu ni..
Jangan bagi Nik & Hj naik minyak.



@#@$%$#$^##%#@



Hari ni pancit..



Lapar lah...



Bateri habis....











Ok Man.... janji habis.



Pancit.. dah lama tak kayuh.



Menyorok, kalau Cik Mat nampak... masak aku dalam Blog.



Tepi-tepi, rider laju nak lalu...



Bang.. lain kali tanya betul-betul. Busut ke bukit?



Dah nak tercabut kaki saya ni.. tak sampai-sampai lagi.



Teknik baru.. belum dapat pengesahan Majlis Olimpic lagi..



Ni nama nya 2 in 1
Marshall dengan rider sekali..



Ni yang di namakan bantuan kemaknusiaan..



Singgah pekena durian dulu..



Mana ada durian, dorang habis bateri..



Relex dulu bang..



Bang, sapa yang bateri dah habis?



Jadi lah, lepas gian.







Bang, bang. tukar. Abang bawak moto saya. Bagi saya kayuh.






Jadilah... dapat kayuh.



Eh.. tiba-tiba aje laju.







Cepat lah... dah lapar ni.



Kalau ikut kayuh, mungkin dapat sayur Giar 10.
Menyesal la pulak.



Kalau dari mula naik moto, kan senang.



Nasib baik dah sampai, kalau tak masak jugak aku ni...



Eh mana rider-rider yang lain ni.







Laa No. 1 ke? Saya sempat pergi Tesco beli topup.



No.2 betul kata orang. Biar lambat asal sampai.



No. 3 Tu... sesat. Kalau tak..







Padan lah tak ramai raider...
JemburiKU, bukan Jamboree...







Ok tahun depan, kita ikut track orang dewasa pulak.



Fui.. Nasi kerabu, Laksa, Spagetti pun ada...



Campur aje semua.. dalam perut bercampur jugak.



Budu pun ada..



Hantam Laksa dulu..



Tengok Laksa, geram jugak..































Kita kena tukar strategi..















































Cabutan paling bertuah..



Orangnya dah balik... saya wakil aje.



Pemenang  hadiah main-main.















macam mana pulak engkau kat belakang?
Bukan ke engkau laju aje tadi..







Best jugak buat Jemburi..
Lepas ni kita buat JAMBOREE pulak.






StrangeMTB
mengucapkan Terima Kasih kepada semua rider-rider yang ambil bahagian.
Samada ahli mahupun jemputan. Walaupun JemburiKU ni satu Exspriment,
Rasanya cukup menyeronokan. Mistake tu memang ada.




Tahun depan
Strange Jamboree Rawang.












No comments: