Tuesday, June 14, 2011

Mesyuarat Terkejut!

Race Tak Bagi Chan2
Kat bilik mesyuarat 2, Ali Maju Rawang.
Saya mengucapkan terima kasih kepada semua AJK dan ahli-ahli yang hadir.
Walaupun notis nya ter-last minit. Terima kasih sekali lagi.


Saya nak minta maaf terlebih dahulu kerana sangat mem-busy kan diri 2-3 bulan ni.
Al-maklum.. cari makan..!!


Ok!.. Race tak Bagi Chan2, mesti carry on.
Sebabnya semua rider-rider StrangeMTB mesti ada lesen.
Sebelum puasa kita akan adakan satu lagi inhouse event.
StrangeMTB
3X10km
Team Inter Taman.

Saya harap semua akan bagi kerja sama.


Saya rasa cukup sedih.. Waaaaa...
Ramai rider-rider yang buat latihan. Saya dah 3 bulan tak kayuh.
Con-pom kena sayur Race Tak Bagi Chan2 nanti. Waaaa...


Keputusan Mesyuarat.
Harap semua dapat joint Race Tak Bagi Chan2,
terutama yang belum ada lesen.
Sebelum puasa ada satu lagi event.

StrangeMTB
3X10km
Team Inter Taman

Team Taman Tun Teja
Team Tmn Tun Perak, Tmn Rasmi & Tmn Kancing
Team Tmn Rawang Perdana & Rawang Putra
Team Selayang & Frim
Dalam satu Team mesti ada
Lesen S atau iA
Lesen iB
Lesen A atau B

So!.. jom ambil lesen dulu..
Tunggu detailnya sehari dua lagi!..
Tunggu..


No comments: