Wednesday, August 29, 2012

Zul & Azizah

Rumah kedua malam ni.. rumah Zul & Azizah AKA Minah Sport

Dah macam rombongan nak meminang..



Assalamualaikum!.. ni rumah makcik Minah Sport ke?!!



Jemput lah masuk kak!!..



Ni kenangan lama... Yang top ten aje. Yang lain dalam kotak kasut..



Kalau top ten, kosong aje lah kat rumah aku!!..



Apa tunggu lagi... makan la!!



Aku datang bukan nak makan!!, nak tengok basikal...



Basikal tidur atas katil kat bilik sebelah..



Ismail... jom lah kayuh!!!



Hairil, kalau aku beli Lynskey, boleh sayur Hj tak?!!



Bukan tak nak kayuh... takda masa.. kalau aku kayuh, hang pun tinggai!!



Aku tengguk makanan sama aje macam aku..
Pasai apa depa ni kayuh laju?!!..



Nasrul, minggu depan bila sampai turn kita....
Makan kat rumah aku... minum kat rumah engkau. Amacam?!!..



Abang Nasir jangan senyum sangat.. kesian Gear 10
Nanti dia taknak ikut traning kayuh malam.




No comments: