Thursday, February 4, 2016

Permohonan anda ditolak

Nampak gayanya.. macam-macam stratigi digunakan
untuk pastikan team masing-masing nak menang tahun ni..
ada yang guna taktik 4 3 3...
ada juga yang guna 4 4 2...
Yang mahasih guna taktik lama 4 2 4 pun ada
dah macam English Premier league laa pulak



Mana dorang ni... tadi nampak macam laju sangat...



Sabar Hj.. dorang tu semua ikut jalan jauh.. 
kita je yang short cut tadi.. kik kik kik..




Berat jugak kuda lama ni rupanya..




Amir!.. aku first keee.. last?!




Amir... lepas ni kalau ko nak kayuh hari-hari pun aku follow..
aku dah merdeka.. 




Hallo!!.. 
Cik Mat.. 
kami nak mintak point... hari ni ramai rider turun padang





Kawan, kawan jugak... lawan.. tetap lawan!!..
kik kik kik




Hj Salim!, dorang ni tak gi kerja ke..
dah macam orang pencen je..




Ini tahun... kita jangan bagi Team Stallion lari kuat-kuat..
Kita kepong diaaa...




Aku ni macam tak caya je..
Team Stallion tu senyap sangat...
Aku rasa dorang ada stratigi baru..
Ingatkan kita kepong dia.. sekali tengok.. 
kita yang kena kepong..





Hallo!!..
APA!!.. (jeng jeng jeng..)
Permohonan kami tak diteriam!..
sebab tak cukup syarat!!




Adooooi!!..
 nampak gayanya kayuh sakit-sakit badan aje laa hari ni..
Korang punya pasal laa ni.. 
tak cukup syarat laaa pulak!!




Aku punya laa sakit perut tadi...
Point punya pasal tak jadi nak ke jamban..




Jangan risau... esok masih ada..
esok kami kayuh lagi... insyaallah!




Jom kita gi jumpa Cik Mat..
belanja dia tea tarik.. 
untung-untung dia bagi point hari ni..




No...
No... 
No...
Tea tarik.. tea tarik juga..
rule tetap rule..

Tea tarik je ke?.. Roti Telor takda ke?!!




Janji Kayuh!!..






No comments: