Wednesday, January 19, 2011

Debar Malam Terakhir..

Tekanan RACE TAK BAGI CHAN memang ketara
Rider-rider buat persiapan saat-saat akhir
Tuning, setup dll.


PRO... elok-elok sikit.. basikal baru aku ni.. Model 2011 ni...
For Race Used Only... ni.

Lepas ni kita bukak kedai aje PRO.. kat rumah aku ni pun OK
PRO buka kedai basikal, aku buka kedai tea tarik.. amacam OK!

StrangeMTB memang beruntung, ada bermacam-macam kepakaran.
Contohnya PRO, dah banyak sangat masalah yang kedai basikal tak leh selesai..
tapi bila sampai kat tangan PRO, beres...




Basikal baru KING. GIANT 2011.
King kata FOR RACE USED ONLY.
Punya laju..kalau nak berhenti kat Gap, kena brek kat Sg Chiling.
Kalau tak... terlepas keLipis. Ni semua gara-gara
RACE TAK BAGI CHAN, StrangeMTB.


Hj No berapa.. saya tunggu dari lepas Isyak... tak siap-siap.


Kejap.. Nasrul. KING ni ha.. cerewet sangat. Kalau tak buat, nanti dia merajuk pulak..


Kalau engkau tak nak.. aku ambil basikal ni. Geram...


Hj.. kalau macam ni.. kena letak injin sangkut. Baru power..



Waa.. King. Esok jangan tinggalkan aku jauh sangat. bagi CHAN lah sikit!


Injin sangkut tak sempat PRO. Xjast sikit.. janji bolih potong Hasbullah jadilah..



No 32... basikal No 32 next.. cepatlah...



Aku baru.. nak teropong. Hang dah sambaq dulu...



Hj kalau nak tambah power.. madu+telur ayam kampung.



Ok.. tayar 2, gear 9 ok lah tu..
motor ada 4 gear aje.. dah berapa ribu.. ni ada 9 gear.



Punya lah tak sabar.. malam ni jugak nak pergi.


53 tahun tunggu... baru sekarang dapat. Tunggu...



No comments: