Monday, January 3, 2011

PM bagi cuti!


Ni PRO aje.. yang pandai ni...

Adik! karang.. jangan laju sangat..

Tadi kata jangan laju..



Opocot.. semut melintas..

Kalau aku tak brek tadi.. penyetlah... 2, 3 ekor semut.

Semenjak dua menjak ni... laju pulak si Jo ni..

Terus aje.. macam pakcik tu.. Jangan tengok sangat selut tu.. nanti jatuh..


Haa.. kan dah kotor kasut.





Pakcik.. nak baca ayat apa, kalau nak kayuh jugak?



Hang baca Bismillah pun dah cukup dah..


Bismillah..





Ni senang aje nii..


Baru... semalam basuh basikal...


Jom jom nanti Hj tinggalkan kita lak.



Mentang mentang basikal aku ada tiga aje gear... korang ajak naik bukit yaa..
Aku beli yang 10 gear karang baru tau..

Semenjak pakai 10 gear ni,
segala hutan dapat ku redahi.
segala bukit dapat ku daki.
Muntah hijau dah takda lagi.





Amboii.. lajunya.. tak tunggu kawan ke..




Opocot..


Eh tak minum ke?



Macam mana Hj jumpa tempat ni..


Takpe Hj. Hj tunggu sini saya gi ambil... tak jauh pun 5km aje.


Masa ni lah dia ajak lumba.. tadi tak nak..


Kena basuh lagi la ni..


Basikal 3 gera tak pa.. basuh setahun 3 kali aje. kalau lebih nanti dia demam.

Apa lagi lah yang tak kena ni... frame dah tukar saiz 19". takkan nak pakai 22" pulak.





Segala sungai, selut, lopak aku dah lalui..


Eeee tak sabar nag gi event lagi.. bukan nak menang.. nak seronok seronok aje..


Pakcik!.. nak ikut.


Tengok budak tu... orang dah habis kayuh, baru nak ikut.


Sharil, bawak rider rider baru naik Rawang Perdana.


Suhaimi pun terbabit. punya nak laju.. pakai baju HONDA.

Eh jom minum kat lainlah.. seganlah..
Otai otai tu..



Sorry lah Hj tak dapat ikut. Hj laju.. lain kali saya ikut.


Yang ni kena bagi TABIK SPRING. Nama dia MAN. Slow & Steady saja. "janji sampai"
Cita-cita, nak kayuh KKB-Freser Hill.
Kepada kawan-kawan yang berbadan besar & takut nak kayuh,
sila ikuti perkembangan MAN, dalam blog ni.



Sorrylah Hj.. saya tak ikut tadi.. bawak diorang kayuh Rawang Perdana..
nak test power
 




No comments: