Tuesday, January 6, 2015

Strange - Kayuhan Santai kuang 2015


Event pertama kami sasi tahun 2015
Kayuhan Santai Kuang 2015

Good morning, selamat pagi..
kami datang naik lori..



alamak... lupa kasut!!



Azam tahun baru.. nak lawan Nazri Kronik, 
Mana dia pergi, kat situ aku nak pergi..


Cammana korang nak lawan aku...
Aku dah pencen.. banyak masa nak kayuh...
Azam tahun ni, hari-hari aku nak kayuh..
Cuma time makan je aku berhenti..



Nak pakai celak jap.. karang tak laju pulak!!



Ni No plet ko... Junior rider!!



Kesian Su... dah macam Bangla jual carpet.. 



Amboi... surat beranak pun dapat..



Lan, ko starching ke.. menggeliat!!



Razak!.. basikal aku mana?!!





Ni yang tak best, pagi-pagi lagi dah terpijak tahi kucing.. 



Panjang, air kat atas meja tadi hang bawak tak..
Kalau tak bawak... biru lah mata hang kayuh nanti..



Worm up injin jap!



Sang Harimau baru bangun tidur..



Dah siap, JOM!



Nazri, lepas ni nak gi mana pulak?!!



ko jangan tanya nazri tu...
Entah-entah petang ni kayuh kat fraser pulak..



Waa Harimau Berantai dah bangun ke?!!



Camno nak kayuh, kalau dah bawak bag besar cam ni..



Yang lain aku tak nak..
aku nak roti je!



Roti ni sedap ke.. aku lapar?!



Wah! tuan Sheikh Fadzli Jiwabasikal pun ada...



Karang kita takyah lah tunggu.. kita layan je!!



Don't worry Azlan, hari ni kayuh santai je!!



Beri laluan... beri laluan..



Azam tahun baru... senyum mahu lebih..
  


Rapat-rapat sikit bang.. Ramai sangat, tak muat frame..




Kita datang ramai-ramai ni... nasi dorang tu cukup ke..
Kita ni dahlah selera beso beso!




Jafni datang bawak satu family.. Lovely!!



Bila nak tukar giar ni...



jom kita cucuk derba keta..



Macam biasa lah!! bila nak kayuh,
 Jom lah Abah Nik!!
bila kayuh.. 
tinggal lah Abah Nik!



Don't worry Abah Nik, Botak sedia mununggu!



Emmm musim kayuhan dah bermula...



Serba baru untuk 2015..
Basikal.. baru.
Kasut.. baru
Helmet.. baru..
Semangat.. baru..
Kelajuan... nak kena perbaharui..



Azam tahun baru... tak nak tunggu-tunggu lagi..
Nak layan perasaan macam dulu..



Tunggu Zul... ko kata nak tunggu aku..



Saya demam bang, kena tutup mulut. takut menjangkit kat rider lain..



Jom BOSS, kita potong semua... dengan keta-keta sekali kita potong..



Cepat Abah Nik!, anjing kejar!!



Sorry Abah Nik.. bukan anjing... kucing!!



Ni David, rider baru..
Baru beli basikal..
Baru nak belajar kayuh..
Baru nak cari kengkawan..
dah tak sabar nak joint StrangeMTB
masak Mahmud nak jawab..
Orang Kelantan, kampung dia pun tenggelam..



Sekali tengok dah tahu.. Jafni kena selalu kayuh!!



Harimau tengah lapar.. jangan kacau..
Tak sempat buka helmet..



Kita kena make lebih sikik..
Kayuh kure, dakpa!!



Focus 



Makan makan jugak... kebersihan kena jaga!



Hari ni biar aku yang jampi !!



Ko nampak ke idak Mahmud..
Teraba-raba aje aku nengok!



Entahlah... biasanya tak bertuah!!



Make sure yang ni dapat yang paling besar!



Sibuk lah dorang!! orang dah dapat dah!!




Saya mewakili StrangeMTB mengucapkan jutaan tahniah kepada penganjur.. 
LOVELY!!
Dari penyebaran maklumat hingga makan minum
Bak kata orang jawa, nombor satu CG! 
well done!! pada semua, 
dari pihak pengurusan hingga RELA yang membantu..
LOVELY!!

Breefing yang ringkas tapi padat


Kata-kata aluan yang memberangsang!


Walau belum pulih sepenuhnya, kemalangan di Jamboree PKNS
masih mehu menghadirkan diri.. 
Pee weet!!



Sedia berhidmat!!



Malty tasking..


Serba PINK!


Menghiasi tapak permulaan



3 Cp.. sampai tak larat nak minum..


Special TQ kepada bro Saiful. 
Segak orangnya.. misai ala-ala P.Ramli..
Mulanya nak hantar saya ke Cp 1 je..
penyudahnya ikut ragam saya. ikut je.. 
Terima Kasih banyak-banyak Saiful.. 







Juga nak ambil kesempatan ini untuk minta maaf
jika ada apa jua bentuk kesalahan 
yang sengaja mahupun tak sengaja..
al maklumlah, kalau dah ramai. 
Bermacam-macam ragam.. 

Jumpa lagi ditahun depan Insyallah!!
Assalamualaikum. 


Janji Kayuh!





No comments: