Thursday, October 27, 2011

Jangan Pandang Belakang Fraser - Orientations Manager


Nak pergi mana pulak Kamal tu.. 


Tahniah Kamal.. Jawatan terbaru dalam StrangeMTB.  Orientations Manager
Rider-rider yang baru nak menceburi sukan kayuh lasak, boleh jumpa kamal.
Kamal akan tunjuk ajar.. cara nak kayuh basikal dengan betul..
Buat permulaan Kamal akan bawak Track Lesen L, Rawang Perdana..
Selagi tak senafas.. selagi tu Kamal tak keluarkan Lesen L..
Kalau dah ada Lesen L.. baru boleh ambil Lesen Full kat Fraser Hill..



Sepatutnya engkau ikut kamal dulu.. ambil lesen L..




Ok Hilmi... ikut aje.. Jangan potong..


Abang Kamal.. Laju lah sikit..


Hilmi tak tahan.. dia sayur  Orientations Manager.. 


 
Ok.. jalan dulu.. lain kali aku ikut sampai Puncak Fraser..


Semenjak pakai Frame baru ni.. makin laju pulak!!



Berat tanggungjawab  Orientations Manager ni..
Kalau rider baru GAGAL  aku yang akan dipersalahkan..



Jangan risau Kamal.. cakap dengan dorang, takyah pakai kasut..
Ringan sikit!!


Ok Hilmi.. dah boleh sayur aku. Balik nanti jumpa aku.
Ambil Lesen L.. Lepas ni boleh test Lesen Full Fraser Hill.


Nik.. aku rasa hang kena ikut aku kayuh dulu.. 
Air Bag hang tu.. makin lama makin besar!!
Hang tengok depa.. mana ada Air Bag!!

No comments: