Saturday, October 1, 2011

Merah sangat lah MAKNGAH!!..


Sementara 4 orang rider melayan Fraser Hill...
12 orang lagi jadi tetamu PDRM.
Sempana Hari Terbuka PDRM 2011.

Semua kena pakai baju merah ke?!!


Dah penat berdiri... duduk pulak..


Jim... Alif... Ya....
JAI!!


Nasib baik Jc kita ada warna merah...


Ok... abang kumpulan 74..



Kalau kumpulan 74... lambat lagi laa nak kayuh!!


Eh.. baru ke!!?


Basikal lama pun ada...!!

Kapt Azmi dari SBCC pun ada!!


StrangeMTB


Ni basikal apa pulak ni... 


Tiba-tiba aje sakit perut...


Basikal ni, lagi tua dari kami!!


Orang baru... orang lama.


Pakcik tak isap gokok ni..
Pakcik isap gokok TEMBAK ajo!!


Mintak-mintak apai.. kek penggujung!!
Amin

Pakcik tu orang kampung Cik Mat agaknya!!..


Jangan kena sayur dengan depa, sudah!!


Baju ujan, bawak.. Boto air, bawak.. Pam, bawak.. Lesen Besika, bawak..
Tupi keledar, pakai...


Tolong ambik gambar eden...


Kalau takde topi keledar takleh kayuh..


Pukui berapa nak kayuh ni... dah lapaq pulak..


Merah sangat lah makngah..



Dulu posmen ko!!?



Dulu saya kayuh...
Sekarang naik motor... senang!!




Kayuh dah... makan dah...
tinggal nak tidur aje..!!


Banyaknya makanan!!!

Encik!! kat sini takleh PARKING!!

Amacam!! cantik tak tattoo saya?!!

Jangan tembak kereta BOSS saya... sudah!!..


Waa PDRM pun ada FB!


Aaa.. yang ni Email saya... yang ni pulak FB saya..
Jangan lupa ya!!


Basikal siapa pulak yang tertinggal ni...


No comments: