Tuesday, June 12, 2012

Rindu Buluh Perindu

Pada mulanya nak kayuh ke Sg Buaya, 
nak tengok tempat BOSS ronggeng.. tertonggeng.. menonggeng
Tapi BOSS lak tak datang, so leader  tukar menu kayuhan.. Road ride aje hari ni..


Aku.. kalau setakat rider macam mu..  Aku pakai tiga giar aje..
Giar 1 kejar..
Giar 2 terkejar..
Giar 3 tak terkejar


Memandangkan dah lambat! kita kayuh road ajelah..


Mana Panjang?!! Lain kali kalau nak kayuh, kena laju macam aku!!


4 km pertama kena laju.. 40 km seterusnya.. last lah aku!.



Kalau engkau ikut kayuh.. akulah orang yang paling gembira!


Yes!! hari ni tak last!!


Mu kayuh laju-laju, mu nak gi mana?!!
Kita kena cendol dulu.. baru ada POWER!!..


Oi!.. tunggulah kejap!! 
Jantung aku putuh ni!!


Mu lah kawe aku selama ni..
Sanguk tunggu aku.. Ke...! mu pun pancik jugak?!!














Jom sambong kayuh, aku dah terbau nasi lemak kedai Kak Bai.


Kayuhan hari ni, kami ada shoot video, tapi tak jadi!
Dah lama tak gunakan kamera Go Pro..
Sampai dah lupa nak guna camno.
SORRY!

No comments: