Sunday, February 3, 2013

Penyengat Air Terjun


Kayuhan hari ni lebih kepada warm up
Air Terjun Sg Choh 12 km 70 % Road + 30 Off Road
 Esok Group 1 kayuh FRIM 100% Off Road
Group 2 kayuh ke Fraser Hill 100% Road



Hari ni KING leader. tapi dia MC kita layan aje lah!!



Ayah ko mana?!!


Sham, kali pertama kayuh Air Terjun Sg Choh..



Dont worry Sham, dekat aje.
Hari ni kita kayuh kejap... minumnya lama!!



Eh kenapa macam nak laju aje aku ni.. eh.. eh.. eh..



Kat sini yang tak berapa nak sedap nak kayuh ni... bukit kebun getah!!



Tak cukup 8 orang... takde championship point!
Chis!! benawe betul...



Semalam dorang kata nak kayuh... 
Dorang simpan untuk esok kut!..



Cepat Sham... lagi dua kona aje!



Apa kata ko ambil gambar aku layan downhill ni!



Nak ikut!! nak ikut!!



Kita ambil gambar kat sini aje lah!!




Mentang-mentang esok nak layan FRIM..
Nak layan downhill aje!!



Oooooooop!!




Bukan macam tu Hairil.... tiru macam saya!!




Ni namanya POWER SLIDE!..




Ko jalan dulu, aku nak nengok gaya ko.
Nanti aku ikut lah!!



Tepi... tepi...



Tunggu jap pakcik, 
Pakcik Razak & pakcik Hairil kena serang penyengat!!



Yang dia pergi langgar sarang penyengat tu kenapa?!
kan dah kena buat track baru!!



Cepat pakcik... penyengat tengah mengamuk!!..



Best jugak main tolak-tolak basikal!!



Kudanya aje yang tinggal.. Razak dah cabut lari!!



Apa laa dorang ni, tiap kali aku ikut kayuh..
kena tolak basikal, macam nak mengenakan aku aje!!



Bukan ke kiri ke?



Razaaak....! Hairil...!!
Ko kat mana?!! 



Kalau setakat 3 kaki drop, layan aje!!




Eh, tak jadi lah!!




Hairil, ni kat mana...?!
Lalu belakang rumah orang!!



Apa-apa pun, kuda misti kena kilat...



Teruk ke.. kena serang penyengat?!!
Sampai Hairil terus balik!!



PRO, ko buatlah macam mana pun.. janji laju!!


Hari ni 11 rider aje yang ikut kayuh, tak cukup syarat untuk 
Championship Point



Janji Kayuh!





No comments: