Thursday, April 18, 2013

MPS

13.4.2013 MPS Fun Ride


Amboi, kasut baru nampak!..




Zul, nanti hang jalan dulu. Sat lagi aku sayuq hang.. takut hang marah kat aku..
Hari ni aku pakai kasut baru... POWER!



Takyah pilih-pilih... sama aje, semua warna hijau..
Kan nak pilihan raya...




Kalau warna ni... aku suka lah!!




Layan peminat.. sapa minat sapa... entah lah!!



Nyampah!


Sebelum kayuh... minum-minum dulu... 




Sapa dah bersedia bangun..



Kalau tiap-tiap minggu macam ni..
Tahun depan boleh ikut " Le'Tua d' Lutut " Bentong 205km





Alhamdulillah.. dah hantar Kimo terapi.. dah tip top macam biasa..



kalau setekat Harimau Tua yang mengaum... Belalang Kunyit tak gentar...



Amboi... garangnya Belalang Kunyit ni...




Dulu kini dan selamanya.. Gaya 60han




Mana pulak pegi Anakku..




Ok dah kenyang, jom balik tidur!



Kegarisan...



Laa nak race ke?! kata fun ride aje!!..



Jom lepas ni kita gi Raub pulak, aku tak lepas lagi!



Doakan ayah menanang, bawa balik pingat emas!



Laa ni nombor plat pompuan...!



Abah!  you menang.. I caya you..
kalau you kalah... jual aje kasut tu..




and.... gooooo!!!!.



Yes menang!




Kita pelahan sangat... kan dah tertonggeng budak fixsi depan kita..



Kalau Fun Ride, best laa sikit, dekat aje...



Awak kalau tak makan telur rebus tu... bagi saya!



Ni gang mana pulak ni...



Li, awaik Belalang Kunyit dok diam aje... kena baham Harimau ka?!!
aku nak teguq pun takut!!



Kat sini korang tinggalkan aku yaa..
Tunggu Jungle Taking.. korang tahu laa..
aku tinggalkan korang dalam utan!



Kesian anak abah... dah seminggu tak makan ya...!!




Abah yang kayuh... korang pulak yang banyak minum!!




Antara barisan penganjur... Peh! cayalah!!



Terlampau nak kedepan... akhirnya sujud atas jalan!!



Macam ni laa bagus.. ikut Fun Ride.. cuma...



Malaysia boleh!!



Aku, kalau kalau lucky draw, dah tentu laki.
Sebab aku bukan pompuan!




Ni seluar aku yang hilang dulu ni... camno pulak jadi bahan lucky draw



Bukan laa tak bersyukur.. tapi sekarang ni, kurang minum air..




Boleh daftar mengundi lagi ke?!!



Nama pun Lucky Draw.. tibai aje lah!!




Nasir.. memandangkan ko dapat botol air..
kami semua sepakat dah setuju, ko kena belanja kami air..



Lepas ni Putrajaya..


Gambar ihsan Mahmud

Janji Kayuh

No comments: