Wednesday, June 19, 2013

2nd racce 3 X 10 - 2013

16.6.2013 2nd day track racce

1st  pic kamera poket baru...



Apa lagi dah kul 8:00 am jom laa kayuh. 
Basikal aku tu.. dah tak sabar.. aku ok lagi!!


Tepi..tepi.. bagi laluan pengerusi nak lalu..


I Follow..


Jom laa balik.. dorang ni takde kerja lain.. selagi ada bukit semua nak panjat!!


Alamak kura-kura merajuk.. dorang balik..


Kita pujuk laa. 
Kita kata nanti ada lucky draw.. ada BMW 325..


Tak susah mana pun... aku hari-hari kayuh kat sini...


Dekatnya..



Cepat Hasnun... dorang dah sampai Ali Maju..


Ali Maju mananya.. dale hute lagi  ni..


Hoi... kalau muntah.. kat dalam semak.. jangan tengah jalan lak!!



Kepada rider-rider seluruh nagara yang selalu kayuh malam.
Kalau tengah kayuh jumpa rider posing macam ni.. di nasihatkan jangan berhenti..
Baca Al-Fatehah.. 3 Kul & ayat Kursi. CABUT!!
Yang lain tu berserah aje lah!!


Udah laa tu tolak aje lah!!


Nasib baik siang. Kalau malam mahu aku campakkan aje basikal aku ni..



Jangan ikut rapat Badrul!!



Habis angin aku...





Nak kayuh macam mana.. kawan dok tinggai angin beracun!!



Janji aku lepas hang sikit cukup laa. 


Amir.. tolong tarik..


Dorang ni asyik nak mengenakan aku aje... lepas ni aku nak layan road bike lah!!


Tepi...tepi.. takleh berhenti..


Amboi, pengerusi dah dua lap ke?!


Abang cik.. tunggu!!


Bukan takleh potong dia.. saja nak ambil hati..


Kita tunggu kat sini aje lah!!


Rider.. rider..



Amboi... siap bawa bendera ka?!


Mapuh... mapuh..


Eh lambatnya..


Bukan lambat... tak cepat!!


Eh korang dah lama sampai ke?!! korang ikut mana?..


Kita semua satu lap aje. Ko bertiga aje yang layan tiga lap..


Ni bukan air mineral.. ni air hujan, lagi power!!



Bukti dah sampai PUNCAK DUKU





Jom laa balik, aku lapar..


Cepat... Akmal dah gigil mengalahkan orang puasa!!



Haa...h jom lah!


Potong stim laa!


Kayuh nombor 2
Nombor 1.. Ali Maju!!


Ada harapan ke kita tahun ni?!


2nd day racce. rata-rata rider puas hati dengan track

maka perang psychology  pun bermula...




Janji Kayuh!!

No comments: